Translate

wtorek, 16 grudnia 2014

Biel i złoto

Witam!!!

Dzisiaj pokazałam Wam świeczniki - gwiazdki w srebrnej odsłonie. Zostały one wykonane według kursiku Danusi, który znajdziecie o tutaj:) Ten, który zobaczycie teraz  powstał zainspirowany kursikiem Danusi oraz wyzwaniem grudniowym "z bielą i złotem" Szufladzie


Ponieważ uzyskałam zgodę Danusi na możliwość zgłoszenia mojej pracy na to wyzwanie - dziękuję Ci Kochana:))) -  mam nadzieję, że zostanie ona przyjęta na grudniowe wyzwanie w Szufladzie.
 Do wyzwań w Szufladzie przymierzałam się parę razy ...
 a dziś zgłaszam się tam pierwszy raz:)
A oto wykonana przeze mnie praca -  
świecznik cały w bieli i złocie:)



Bardzo mi się podoba to połączenie kolorków:) i z pewnością w przyszłości powstanie jeszcze wiele innych prac w tej kolorystyce.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie:)
Kasia 

P.S. Ciąg dalszy "Gwiezdnych Wojen" nastąpi... ale nie dziś;) 
 
 

13 komentarzy:

  1. Kasiulko, piękne połączenie złota i bieli. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, iście królewski - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, teraz to Ty głównym prezesem spółki KNOCIK zostać powinnaś;) Świecznik cudowny, jakbyś ,,podciągnęła" z królewskiego stołu;) Tak długo cicho siedziałaś, a Ty majstrowałaś to cudo? Siedzę przed monitorem z otwartym dziobem i oglądam Twoje cacko. No, powiem Ci, że praca na medal! Pozdrawiam Cię gorąco;)
    P.S. No i przez te zbliżające się święta nie mam kiedy zrobić ,,dzyń,dzyń"...Ale poprawię się

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, serdecznie chciałam Cię zaprosić do zabawy Liebster Blog Award! :)
    Więcej szczegółów u mnie na blogu. Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten stroik Kasiu! Super wygląda to połączenie bieli ze złotem. Powodzenia w wyzwaniu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu aż mi dech zaparło , jest przepiekny !!!!! I zasługuje na wygrana w szufladzie czego Ci z calego serca zyczę . A te srebrne z poprzedniego posta tez rewelacyjne. Nie zdązyłam tam nic napisać, ale podobają mi sie wszystkie.
    Ja w tym roku nie zrobiłam ani jednego, ale w zeszłym roku obdzieliłam nimi całą rodzine i przyjaciół. Z tym, że Danusia rak temu nie chciała uchylic rąbka tajemnicy . nawet nie wiesz ile czasu mi zajęło wymyslenie z czego ona to zrobiła. Ale jak już zgadłam to nie było mocnych ruszyła z produkcją seryjną :-) Są Tu
    http://iwanna59.blogspot.com/2013/12/stroiki.html i tu
    http://iwanna59.blogspot.com/2013/12/ostanie-dwa-stroiki.html
    Pozdrawiam Cię serdecznie i lecą dalej do prac świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny przedmiot, dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale szalejesz z tymi świecznikami, ta wersja kolorystyczna bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wygranej to cudo na to zasługuje: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny świecznik, służy mu taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)