Translate

sobota, 31 stycznia 2015

"Mieszkanko" dla szpileczek :)

Witam w sobotni zimowy ranek:)

Dzisiaj wpadam na chwilkę -  piszę krótko i na temat ;)

 Chciałabym Wam pokazać nowe "mieszkanko" dla moich szpileczek, bez których moje quillingowe tworki;) by nie powstawały. Jakoś ich dotychczasowe miejsce zamieszkania;) nie podobało mi się, nie było funkcjonalne - ciągle mi wypadały, wiecznie ich szukałam ... Postanowiłam im zrobić nowe "mieszkanko", które będę mogła mieć spokojnie w zasięgu ręki i nikomu w domu nie będzie przeszkadzało ,że są na widoku:)

Do jego stworzenia wykorzystałam wszystko to co w domu miałam;) Chomiczkiem jestem;)  i zbieram różne różności, aby pewnego dnia z nich coś stworzyć .
I tak w obroty wzięłam kilka "przydasiów" i powstało recyklingowe pudełeczko:)
Tak wygląda  wieczko, które ozdobiłam quillingowymi elemencikami oraz glinianą różyczką od Anulki:)


A tak prezentuje się w całości ( klej nie zdążył wtedy wyschnąć, a  foteczkę robiłam korzystając z odpowiedniego oświetlenia )

Może ktoś już się domyślił z czego  powstało "mieszkanko"?
Ale i tak powiem;) Od jakiegoś czasu zbierałam plastikowe zakrętki ( nakrętki) po różnych kawach, z myślą o takich pudełeczkach. Przypomniało mi się o nich i postanowiłam sobie takie zrobić. 
Dwie  takie same zakrętki plus kawałek tekturki falistej i ...
ta dam ;) mam pudełeczko - "mieszkaneczko"  dla szpileczek:))) 
Fotka "odwróconych";)
 Teraz spokojnie mogę je postawić "byle gdzie";)  w zasięgu ręki i nikomu nie będzie wadziło:), a mi ułatwi dalszą przygodę z quillingiem:)

"Mieszkankiem" szpileczek poczęstuję żabkę u Ali :)
 Jeszcze szpileczek w środku nie miało , więc żabci krzywda się nie stanie ;)


Pozdrawiam wszystkich cieplutko:)
Życzę miłego weekendu:) 
   Kasia
 


  

31 komentarzy:

  1. Kasiu, chomiczku kochany. stworzyłaś ekstra domeczek dla szpileczek.Nie wiedziałam że do tej techniki zwijanych paseczków są potrzebne szpilki, ale teraz mnie uświadomiłaś w temacie.Nakrętki od słoików kawowych zdały egzamin, jako baza do tego pojemniczka, Żabka Ali na pewno go połknie ochoczo.
    Pozdrawiam iście zimowo, bo w nocy spadł śnieg i jest bielusieńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pomysłowe i niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne pudełeczko Kasiu :)
    Widać bardzo polubiliście sie z quillingową techniką bo współpraca między Wami układa się znakomicie.Uwielbiam taki zestaw kolorystyczny,wyraźny,konkretny i kontrastujący .
    Moje szpilki takiego mieszkanka,nie mają :(Chyba też im zrobię jakąś chałupkę haha:)
    Teraz pozostaje mi życzyć powodzenia w zabawie i pomyśleć czy też się czasem do niej nie przyłączyć,więc idę poczytać do Ali o co kaman.
    Buziaki mróweczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i użyteczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne pudełko stworzyłaś i jak się okazuje zawsze można coś z niczego stworzyć.
    Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne mieszkanko stworzyłaś dla swoich szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ! I na pewno praktyczne ! :))
    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł. Raczej nie udało by mi się odgadnąć z czego zostało zrobione:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pudełeczko zrobiłaś. Jak najbardziej nadaje się na ozdobę pokoju i zaszczytne miejsce na półce.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne mieszkanko dla szpileczek mi też bardzo podoba się guilling super wyszło to pudełeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne mieszkanko dla szpileczek? No, miałaś świetny pomysł Kasiu;) A ja, jak zobaczyłam tylko samą fotkę, to pomyślałam, że jakiś torcik kawowy zrobiłaś;););) Fajnie to wymyśliłaś;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale genialny pomysł! Podziwiam za kreatywność:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no, no, takiego cudnego pudełeczka nie widziałam, powodzenia w Wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Istne cudo,przede wszystkim kolorki mnie zauroczyły,a pomysł z nakrętkami jest rewelacyjny,że nie wspomnę o tych pozwijanych kwiatkach,które wyglądają,jak z formy,a nie ręcznie zwijane,nigdy mi się nie udało tak równiutko pozwijać,jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś genialna Kasiu! Nie domyśliłabym się z czego jest to pudełeczko. Pomysł kradnę i zaczynam zbierać nakrętki. Udekorowałaś to swoje pudełeczko prześlicznie. Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł! proste w wykonaniu, a jakże efektowne i praktyczne:) Super:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pudełeczko. Bardzo pomysłowe. Nigdy bym nie przypuszczała, że ze zwykłych nakretek po kawie mozna takie cudeńka tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, świetny pomysł! Mieszkanko dla szpilek bardzo eleganckie!
    Twoje kręciołeczki są urocze i jak piękne dobrałaś kolory, te brzegi wyglądają na takie "przydymione".
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu wtbacz moja małe spóxnienie , ale gdzieś mi uciekły trzy dni , nie widziałas ich gdzieś w twojej okolicy??
    Jejku ale to pudełko jest rewelacyjne. Ogłaszam, że kardne pomysł z nakretakmi i tekturka falista !!!! jest GENIALNY . A kwiatuszki quillingoe przepiekne, Oj doszłas już do perfekcji w tym guillingu . Gratuluję i życzę powodzenia w wyzwaniu !!
    Buziaczki i lecę dalej !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jakieś tu się pałętały ;) Gdybym wiedziała,że to Twoje , to bym Ci je posłała z powrotem :)
      Razem z Ewunią możecie kraść;) do woli.
      Cieszę się, że pomysł Wam się spodobał i chociaż raz;) mogłam się Wam przydać:)
      Tak więc czekam na Wasze pudełeczka:)

      Usuń
  20. Pomysł super na początku myślałam ,że pudełko jest ze skóry ,piękne zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne pudełeczko i cudownie ozdobione:)
    Mnie ro już cały tydzień się zapodział i nie mam pojęcia gdzie się podział:(
    buziaki przesyłam i miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu teraz to mi się podzieje nie wiem gdzie i ile dni :( Ferie się zaczęły a coś się przypałętało z gorączką ...

      Usuń
  22. Dziękuję Wam za każde Wasze słówko:) , to dla mnie wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe pudełeczko: ) ciekawy pomysł: )

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne mieszkanko dla szpileczek-bardzo pomysłowe:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, bardzo pomysłowe pudełeczko i jakie śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowe i praktyczne, śliczna kompozycja kolorów, mnie się skojarzyła czekoladowo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny pomysł, bardzo mi się podoba to mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)