Translate

niedziela, 22 lutego 2015

Wielkanocna mandala

Witam Was serdecznie:)
Ostatnio w moich pracach przeważają quillingowe "wytworki";)  No nic na to nie poradzę ... jak już zaczęłam  się "bawić" tymi paseczkami , to skończyć nie mogę ha ha ha;) 
  Wybaczcie mi ..ale jeszcze Was  troszkę pomęczę nimi ;)
Dla mnie to jest fantastyczna zabawa w wolnej chwili:) Daje mi dużo radości, pozwala mi się zrelaksować ... 
 no i  można puścić "wodze fantazji" ;)    
 Mimo tego, że  nie miałam ochoty zrobić czegoś w  temacie świąt wielkanocnych;( - zmobilizowałam się i zabrałam się do pracy...
Wykorzystałam to co miałam i dostałam;)
Powstała wielkanocna mandala:)
A czemu właśnie ona? 
 Ilonka zaraziła mnie mandalami ha ha ha:)  - postanowiłam spróbować ;)  - a  jest też wielkanocne wyzwanie  u Ilonki :) 
Wymyśliłam sobie ,że będzie   mandala z  jajami;) 
Wiem, że nie jest to tradycyjna dekoracja wielkanocna i nie każdemu przypadnie do gustu. Ale jak to u mnie ostatnio często bywa ;)  musiało być coś innego, po mojemu, bez wzorów i szablonów. Szczerze się przyznam ... robiłam ją bez planu, projektu - w wolnej chwili krok po kroku powstawały poszczególne elementy mandali. Najtrudniej było mi wybrać kolory - fiolet wpadł w ostatniej chwili i śmiałam się, że wraz z pomarańczowym  ciągle za mną chodzi  hi hi hi ;) 
 Niestety zdjęcia nie wyszły mi dobrze ;(
Tak wygląda moja wielkanocna mandala :)
 
 
 
A tak wygląda na jasnym tle ;)
Moją mandalę zgłaszam na wyzwanie u Ilonki :)
Może i Wy dołączycie do zabawy ? Serdecznie zapraszam :)
Pozdrawiam cieplutko:) 
Kasia    

49 komentarzy:

  1. Jest piękna - śliczne kolory i ciekawe motywy. Aż zapachniało wiosenną łąką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, w genialny sposób łączysz kolorki! Mandala zachwycająca!
    Masz absolutnie wyjątkową i nowoczesną ozdobę wielkanocną :-) Może na szybę by się nadawała?
    Widzę, że w paseczki można wpaść po uszy, więc na wszelki wypadek trzymam się od nich z daleka :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczie Kochana ! Jestem pod mega wrazeniem bo quilling jest dla mnie totalna czarna magia, ale widze ze Ty sobie radzisz rewelacyjnie :) Pozdrawiam CIebie cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jak oglądam twoje prace to mnie zatyka z tych paseczków tworzysz takie śliczności ,że już nie wiem co pisać bo co nie zrobisz to jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna mandala, czasami trzeba wyjść po za tradycyjne ozdoby, oryginalność jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jeżeli tylko sprawia Ci to radość to kręć te paseczki ile tylko się da. A ja zawsze chętnie zobaczę co też tam ukręcisz :) Mandala wyszła Ci rewelacyjnie, oj masz zdolności w tych swoich paluszkach i potrafisz nieźle kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku?! Ty już mistrzynią w tym ,,kłullingu" jesteś Katarzyno;););) A ile to trzeba tych papierków naskręcać, żeby zrobić takie cudo? Ja robiłabym to co najmniej miesiąc...Zazdroszczę Ci nie tylko zdolności, ale i cierpliwości... Bo jakby przyszło mi to zrobić, to... lepiej nie mówić. No nie mam cierpliwości i już?! Jak będziesz miała tyle lat co ja, to też stracisz cierpliwość;) I nie tylko...;););) Buziaczki Kasiuniu;) Praca jest super! Życzę Ci kolejnej wygranej u Ilonki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to jeszcze nie wiesz, że właśnie z wiekiem stajemy się coraz bardziej cierpliwe ? ;) Jako "wiekowa artystka" ;) powinnaś to wiedzieć :)

      Usuń
    2. Gosia to taka wirciepiętka ,więc się nie dziw haha:)

      Usuń
    3. Ja ,,wiekowa artystka" tak? Przecież ludzie tyle nie żyją?!

      Usuń
  8. Kasiu widać jak zwijanie papierków Cię wciągnęło i wychodzi Ci to wspaniale!!
    Cudna mandala i bardzo wielkanocna:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, po prostu piękna! To zwijanie papierków idzie Ci Kasiu coraz lepiej i niedługo będziesz w tym Mistrzynią o ile już nie jesteś :) Ale ta mandala wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowa mandala i chętnie bym ją zawiesiła w dużym pokoju na ścianie:)

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita praca tyllko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu cudeńko ja też uwielbiam quilling pozdrawiam serdwcznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne dzieło :) śliczne kolory wszystkie idealnie połączone :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja kochana Kasiula znów poszalała;))
    Bedzie walka i wydaje mi się,że znów.....a n ie chce zapeszać;))
    Oj idzie Ci to zwijanie papierków,idzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ilonko czasem lubię poszaleć ;)
      Jaka walka? Przecież chodzi o świetną zabawę, wzajemne poznawanie się, a nie o walkę na froncie wojennym ;)

      Usuń
  15. Mandala przepiękna , będzie super ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, precyzyjnie wykonana mandala :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna!!! Baw się Kasiu paseczkami jak długo sprawia Ci to radość, bo cuda tworzysz:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu tak jak napisałam na FB mandala jest genialna. Kolory dobrałas super. Jest przepiekna. i wysoko poprzeczke podnioslas w wyzwaniu. Widze jakie ogromne postepy poczyniłas w quillingu. Zazdrosze przede wszystkim cierpliwości, ale też świetnego doboru wzorków i kolorków. Życze oczywiście kolejnego sukcesu i miejsca na podium.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Mandala wyszła obłędnie,ależ Ci to idzie kochana.Do tego kapitalnie porobiłaś w niej te skrętaskowe jajeczka.Myśłę ,że podniosłaś nieźle poziom a mi ciśnienie haha,bo gdzie ja tam się pcham z tymi moimi gniotami .Nawet jeszcze ich nie mam ,ale już dziś wiem że będę daleko w tyle za Tobą .
    Kasiu życzę Ci powodzenia u Ilonki,może tym razem będzie o jeden schodek wyżej ,trzymam kciiuki .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No żebym wiedziała, że wlezę na jakiś wyższy stopień to i ja bym tę mandalę uplotła?!

      Usuń
  20. Kasiulko, widać, że skręcanie Cię wciągnęło. Piękną pracę wykonałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo piękna, wesoła i taka swojska. Połączenie kultury wschodu i naszej polskiej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu, aż mnie skręca od patrzenia na tę Twoją skręcaną mandalę. Wyjątkowa ona jest, bo robiona bez specjalnego schematu, według widzimisię i to jakiego. Pochwałą od Ilonki, już się napawaj, bo masz ku temu powody. Jest rewelacyjna ta wielkanocna ozdoba.
    Pozdrawiam gorąco.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna praca,kompozycja wspaniała,kolory cudne,a całość dech zapiera

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna mandala. pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykła!!! Podziwiam za cierpliwość, choć domyślam się, że jest bardzo przyjemne tworzenie takiej mandali:)

    OdpowiedzUsuń
  26. podziwiam za cierpliwość do skręcania:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna i oryginalna ozdoba, quiling w takim wydaniu bardzo mnie pociąga, może kiedyś spróbuję, tylko muszę naładować pokłady cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne... zawsze zastanawiam się ile na to trzeba poświęcić czasu, by wyszło takie cudo... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna praca,podziwiam i zazdroszcze trgo talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna praca,lubię takie ozdoby;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, to dopiero jest dzieło sztuki. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wykonane, z dokładną starannością !

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam Cię za precyzję, idealnie zwijasz te paseczki, a mandala jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiosenna tematyka i kolorystyka. :) Calosc bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mandala zachwyca, super dopasowałas calosc, jaja rowniutkie, symetrycznie i pomyslec, ze bez szablonu:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejciu, jejciu jaka piękna!
    Jestem pod wrażeniem pracy jaką włożyłaś w tą mandalę, efekt zachwycający, detale powalają a kolorystyka idealnie pasuje do całości.
    Wyjątkowa i bardzo ciekawa dekoracja na Wielkanoc, z całą pewnością powiesiłabym ją u siebie i to tak żeby wszyscy widzieli :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia w głosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)