Translate

piątek, 26 lutego 2016

Kolorowo i supełkowo ...

... się dzisiaj u mnie zrobiło. Mamy ferie zimowe, a ja zamiast wielkanocnych "tworków" zrobiłam breloczki z kolorowych sznureczków . Chciało mi się spróbować czegoś innego z makramki, bo bransoletek jest już dość ;) 
Padło na breloczki ... Obowiązkowo  podszkoliłam się  kursikami znalezionymi w internecie. 
Na początku spodobała mi się " gwiazda  - kwiat" . 
Skorzystałam z kursiku i powstał pierwszy breloczek, lekko "rozmamłany" ;( co widać poniżej ...

...ale wyszedł nie najgorzej jak na pierwszy raz ;)


Z drugim było już o wiele lepiej.  O dziwo wyszło, a robiłam z pamięci -  bez ślęczenia w kompie ;)



Z bliska wygląda tak 

A tutaj oba razem ...




No ale, że miałam jeszcze kilka kółeczek to zamiast kurczaka świątecznego powstała sówka :) Kursik osobiście mi się spodobał.
Pierwsza  - mocno "ostrzyżona" ha ha ha ;)


 Druga u fryzjera nie była i jest lekko rozczochrana ;)


Ale tak jak pierwsza potrafi "przewracać" oczami ;)



 Tutaj są razem ... 


... a tu z "kwiatkami"


I tak dzisiejszy pościk dobiegł końca.
A jednak nie ;) A to za sprawą Joasi , która "uświadomiła mnie ", że odrobiłam taką oto lekcję 


Joasiu dziękuję za zaproszenie :)
Nieświadomie odrobiłam zadanie domowe ... idę nakarmić żabkę, która może przełknie listeczki wraz z sówkami ;)
Pozdrawiam serdecznie:)
Do zaś ;)

11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają Twoje breloczki. Naplotłaś się że ho, ho. Warto było. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu świetne są i kwiatki i sówki i fajne te cieniowane sznurki. Mam podobne więc chyba skorzystam z kursików bo muszę koniecznie utrwalić te pieklaste węzełki żeberkowe, a z tych kolorowych sznurków dobrze mi się plotło.
    Tobie wychodzą już perfekcyjnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te bryloczki Kasiu! A te sówki sa czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, świetne breloczki:) Gratuluję postępów:) I kwiatki i sówki urocze z tych kolorowych sznureczków:)
    Twoje gwiazdeczki-kwiatuszki jak najbardziej wpisują się w temat naszego listkowego zadania makramowego:) Zapraszam do nakarmienia żabki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :)Nawet nie wiedziałam, że odrobiłam jakieś zadanko domowe z makramki ;)

      Usuń
  5. sówkę też robiłam tylko ze u mnie była w wojskowych kolorkach :D
    breloczki wyszły świetnie i wcale nie widać żeby miały jakieś braki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko breloczki jak ta klala,są bardzo kolorwe ,to takie neonówki ,więc łatwo się znajdą bo i w torebce zaświecą pewnie .
    Jak fajnie ,że bawisz się makramą ,bo dzięki temu powstały takie fajne sówki i my możemy je podziwiać .
    Koniecznie dołącz do nauk u Joasi .
    Buziaki kochana )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolorowo!! Sówki są prześlizne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne Kasieńko, ale ja za cholerę nie mogę się tego nauczyć?! Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prace takie bardzo energetyczno-wiosenne, podoba mi się i już!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)