Translate

sobota, 13 lutego 2016

Wystarczy drobny gest, by spełnić marzenie dziecka

Witam Was cieplutko i serdecznie :) 

Każdy z nas ma jakieś marzenia ... większe lub mniejsze ... 
A jakie mają dzieci ? Każde dziecko ma inne ...  
Julcia ma marzenie - otrzymać jak najwięcej kartek urodzinowych.

Postanowiłam pomóc spełnić jej marzenie. 
Przygotowałam dla niej karteczkę z ulubioną postacią z bajki. 
Ciekawe czy po obejrzeniu tyłu karteczki zgadniecie jaka to postać? ;) 



Trudno zgadnąć nie było ;) Jest to oczywiście najbardziej znana Myszka na świecie. Znalazła się na przodzie karteczki formatu A4 - więc malutka to ona nie jest.
 

A po otwarciu wygląda tak ...


Torcik w zbliżeniu...
 

oraz stronka na życzonka, które już się tam znalazły - oczywiście ręcznie napisane.


Przygotowałam również karteczkę dla rodziców Julci ...
 

gdzie w środku przygotowałam miejsce na kilka ciepłych słów.


Oprócz tego zrobiłam karteczkę dla Krzysia - brata Julci, aby przesłać mu pozdrowienia.


I tak na początku przyszłego tygodnia wszystkie karteczki wyruszą w podróż,aby dotrzeć na czas.

Pozdrawiam Was cieplutko:)
Kasia

6 komentarzy:

  1. Kasiu nie wiedziałam , że potrafisz robić takie piękne karteczki. Bo o tym że masz dobre serduszko i wspomożesz potrzebujących to wiem od dawna.
    Piękne karteczki przygotowałaś dla Julki i jej rodzinki. Trudno by mi było wybrać tą najładniejszą bo podobają mi się wszystkie. Każda ma to coś .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki przygotowałaś i to dla całej rodziny, jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu!
    karteczki są wszystkie cudowne i cała rodzinka będzie miała radość,pozdrawiam -Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu piekne karteczki. SUper wygladają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu karteczki są śliczne ,wiedziałam że potrafisz je robić .Może nadrobisz i przyłączysz się do naszej zabawy u Anulki,byłoby super.
    Buziaki słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prosta folkowa zwyczajnie mnie uwiodła swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)