Translate

piątek, 11 marca 2016

Wiosna z dodatkiem fioletu

Witam wszystkich serdecznie :)

Wiosna to przede wszystkim piękna zieleń i kolorowe kwiaty... 
Z pewnością wielu z Was sobie właśnie tak kojarzy wiosnę...

Ja uwielbiam wczesną wiosnę, 
kiedy  wszystko zaczyna "budzić się do życia"...
 Odkąd sięgam pamięcią ;) ogromne wrażenie robiły na mnie krokusy otulone "śnieżną kołderką"   ...
źródło

... mają one w sobie to "coś" i za każdym razem jestem nimi oczarowana.  
 Wczesna wiosna  kojarzy mi się właśnie z krokusami otulonymi śniegiem ... 
A u mnie pojawiła się "wczesna wiosna" ;) 
biało - fioletowa ...





... którą zgłaszam na  wyzwanie wiosna z dodatkiem fioletu.



Pozdrawiam cieplutko :)
Kasia

8 komentarzy:

  1. Kasieńko, od zawsze powtarzam że ja "niekartkowa", jednak Twoja praca bardzo mi się spodobała. Może to za sprawą techniki- quillingu, która jest mi zupełnie obca, albo po prostu masz talent :). Bo widzisz, to że sama nie robię to nie znaczy że nie potrafię docenić, a Twoja karteczka naprawdę zasługuje na pochwałę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu cudna ta Twoja wiosenka w fioletach,tak ślicznie wykorzystałaś umiejętności quillingowe ,tak pięknie zrobiłaś z tych kwiatków kompozycję .
    Ty dobrze wiesz,że ja uwielbiam fioleciki ,więc mnie się bardzo podoba Twoja karteczka.
    Buziaki i pozdróweczka ślę do Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Kasiu! śliczna jest ta karteczka i jeszcze w moim kolorze pozdrawiam - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam wiosnę i już na nią czekam z niecierpliwością.
    Karteczka świetna, te kwiatuszki cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowa wiosna bardzo mi się podoba. Kasiu karteczka jest śliczna. Zapraszam do mojej zabawy karteczkowej .
    Te Twoje zawijaski quillingowe bardzo mi sie podobają.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kwiatuszki na karteczce. Powodzenia w wyzwaniu.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka. A kwiatuszki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i życzę powodzenia.
    Lady E Studio75 DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie kilku miłych słów:) Dodają mi skrzydeł i motywują do dalszej pracy:)